Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak możliwości otwarcia lewych tylnych drzwi (błąd nr 00930

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Brak możliwości otwarcia lewych tylnych drzwi (błąd nr 00930

    Zamieszczone przez Philu
    Ale Aurisa może uda mi się sprzedać.
    Silnik nie daje rady ???

  • #2
    Brak możliwości otwarcia lewych tylnych drzwi (błąd nr 00930

    Witam
    Od zeszłego tygodnia nie mogę otworzyć tylnych lewych drzwi ani z zewnątrz ani od środka.Z dwa tygodnie temu centralny przy tych drzwiach szalał myślałem,że to przez mrozy i po otwarciu i zamknięciu drzwi problem znikał ale teraz to dupa. Zdjęcie tapicerki odpada gdyż wszystkie śruby są tak "przemyślanie" ukryte aby udać się do serwisu.Zatem mam pytanko jak sobie z tym poradzić czy da się coś zrobić VCDS-em?Będę wdzięczny za wskazówki.

    Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 1C0-959-799.lbl
    Oznaczenie elementu: 1C0 959 799 B
    Komponent: 4P Komfortgerát HLO 0003
    Kodowanie: 00259
    Kod serwisu: WSC 31480
    VCID: 3668B54838D6

    Oznaczenie elementu: 1U4959801D
    Komponent: 3P Tõrsteuer.FS KLO 0202

    Oznaczenie elementu: 1U4959802D
    Komponent: 4P Tõrsteuer.BF KLO 0004

    Oznaczenie elementu: 1U0959811D
    Komponent: 4P Tõrsteuer.HL KLO 0004

    Oznaczenie elementu: 1U0959812D
    Komponent: 4P Tõrsteuer.HR KLO 0004

    Znaleziono 1 błąd:
    00930 - Jednostka zamykająca zamka centralnego z tyłu po lewej stronie (F222)
    27-00 - Niezrozumiały sygnał

    Komentarz


    • #3
      Arminek1, spróbuj spojrzeć na przewody w gumowej harmonijce między słupkiem a tylnymi drzwiami ,możliwe że jakiś przewód pękł , dostęp do harmonijki będziesz miał po otwarciu przednich drzwi, a jeśli tam nic nie będzie to niestety , będziesz musiał zdemontować tylną kanapę , do dolnych śrub się dostaniesz , do tych od strony drzwi przednich będziesz musiał zdemontować osłone słupka delikatnie i sposobem idzie dojść i odkręcić śruby , 2śruby masz pod uchwytem , i jedna jeszcze pod maskownicą głośnika , pozostałe śruby do których się niestety nie da dostać musisz niestety siłą wówczas odciągnąć do siebie , tam są plastikowe podkówki , swobodnie sie rozchylaja i rozłączają od podstawy , później można to z powrotem złożyć ,a nawet gdyby pękł to w serwisie będzie kosztował grosze .ok pozdro
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz


      • #4
        ROBAL_26 Dzięki za wskazóLinkązkę sprawdziłem i jest ok choć żeby wypiąć wtyczkę trzeba się nieźle nagimnastykować z palcami :twisted: Kiedy wypiąłem wtyczkę i ściągnąłem gumę z pomocą latarki zauważyłem z ojcem winowajcę jest nim mały cyngiel który jest połączony z klamką i po prostu spadł z swojego zaczepu.Próbowałem pociągnąć go za pomocą druta mosiężnego gr.3mm przez otwór z wiązką kabli ale jeszcze jest za słaby gdyż cały element pełni rolę również swego rodzaju sprężyny.Jutro w pracy zrobię sobie mały klinik z pręta gwintowanego gr.8-10mm i spróbuję wcisnąć go na swoje miejsce bo brakuje mi ok. 2mm żeby zajął swoje miejsce w mechanizmie.Jak patrzę na to wszystko to widzę wizję "księgowych" aby mały pierdoł skomplikował wszystko. Demontaż tapicerki zostawię na sam koniec gdyż jest zimno a jak wiadomo plastiki zbytnio nie lubią mrozów :P .
        Pozdrawiam

        Komentarz


        • #5
          Arminek1, spoko ,trzeba sobie jakoś radzić,pozdr
          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

          Komentarz


          • #6
            Dzięki ROBAL_26 za podpowiedzi.W ostatnim czasie dużo się wyjaśniło a więc tak byłem u kolegi pracującym w ASO i bawił się z tym z 2h.Po pierwsze okazało się ,że jakimś cudem woda dostała się do sterownika drzwi tego pod silnikiem podnoszenia szyby wszystko było zielone.Wyczyściłem chemią w pracy i błędy zniknęły ale problem z zamkiem pozostał.Włożyłem inny moduł finał był taki,że po przejechaniu ok 15 km i przy 100km/h zegary i światła nagle zgasły(dosyć ciekawe przeżycie :? )po czym po chwili wszystko wróciło do normy.Wymieniłem na mój zalany moduł i więcej się nie pojawił problem.Dziś po terapii sprężonym powietrzem zamka nagle zaczęły działać dźwigienki ale dalej silnik elektryczny nie działa.Jutro spróbuje zamienić moduł z prawej strony może otworzy zamek. Mam jeszcze dwa pytania:
            1.Czy może ktoś miał do czynienia z zalanym modułem oraz czy można go naprawić podejrzewam ,że mógł paść przekaźnik tyco V23084 C2001-A303?
            2.Moduł który zamontowałem i spowodował wyłączenie zegarów był na podzespołach SIEMENSA i jeśli ktoś naprawia moduły proszę o info.
            Będę wdzięczny za pomoc numer modułu oryginalnego to 1U0 959 811 D 03P
            Pozdrawiam

            Witam
            Problem dalej jest po zamianie modułu z prawej strony na lewą powoduje ruch silniczka ale nie można dalej otworzyć zamka dalej coś go trzyma ale po stronie mechanicznej zamka.Jest tam tyle miejsca ,że trzeba by mieć palce dziecka ,żeby cokolwiek "wymacać". Gdyby ktoś znał fachowca od otwierania zamków bez ich niszczenia najlepiej z terenu pomorza będę wdzięczny za pomoc Cena modułu do drzwi jest powalająca jak na ilość elementów jakie są na nim musiałby być chyba ze złota za te pieniądze więc może ktoś pomoże.

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X